Uw mening is voor ons van belang. Een compliment is altijd fijn. Mocht u echter verbeterpunten opmerken, dan horen wij dit graag van u om onze zorgverlening te verbeteren.
Ondanks de inzet van onze medewerkers, kan het zijn dat u ontevreden bent en een klacht heeft. Deze kunt u bij ons schriftelijk of per mail indienen. Wij zullen proberen met u tot een oplossing te komen.
Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de beroepsorganisatie KNMT. Hiervoor is onze praktijk aangesloten bij de door hen opgezette klachtenregeling. Een klachtenfunctionaris van het KNMT zal helpen bij het vinden van een oplossing.
Mocht dit niet leiden tot een bevredigende oplossing, dan bestaat voor u de mogelijkheid om een beroep te doen op de Geschilleninstantie mondzorg. De kosten hiervoor bedragen €75,-. De Geschilleninstantie mondzorg zal met een bindend oordeel komen en een eventuele schadevergoeding toekennen.
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
08.30-17.00
08.30-17.00
08.30-17.00
08.30-17.00
08.30-17.00
Telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag tussen 08:30-12:00 en 13:30-17:00